Stránka 4 z 8

Napsal: 30 zář 2009 17:36
od sirius1983
tak přístup dellu je b tomto ohledu obdivuhodný. Jde o to, jak funguje NBD servis u alších značek, nemám osobní zkušenost, takže nevím jak jsou nebo nejsou vstřícní...

Napsal: 19 říj 2009 20:52
od hombre_71
Možná je to trochu rejpání, ale u DELLu se vždycky řeší super fungování NBD záruky. Myslím že jim ani nic jiného nezbývá když mají tolik závad. Mám už druhý notebook a zatím jsem (ťuk, ťuk) nic reklamovat nemusel. Když jsem se rozhodoval mezi koupí Sony Vaio a Dell Studio 1555 tak mě u Dellu odrazovala štěrbinová DVD mechanika a právě tyhle časté reklamace o kterých jsem všude četl. ...a čert vem že to všechno řeší promptně :twisted:

Napsal: 19 říj 2009 21:02
od alfah4ns
tak je pravda, ze tech zavad neni nejmene. ale faktem zustava, ze se pokazit muze jakykoliv notebook ( a ze se i tak deje). Zase ten prisitup dellu k opravam je fajn, ja radeji absolvuji 3-4 reklamace pomoci NBD, nez abych mel jednu v delce 14dni, ono me ty 2-3 dny jeste nejak nevytrhnou, 2 tydny uz by byl pro me problem, ktery bych musel resit pomoci jineho PC/notebooku (a ze to byva i dele u jinych znacek, btw. zrovna sony v rychlosti servisu moc nevynika...).
a panty mi menit nemuseli, byla to vpodstate jen dobra vule, mi se jen trochu kyval displej (klasicka vule v pantech, no... ani se nedivim pri mem pouzivani...)

Napsal: 19 říj 2009 21:06
od rhinos
no vidis to a ja mam ruzne ntb Delly uz nejakych 5 let a behem teto doby zadna zavazna porucha nebyla.
Jediny co mi odeslo tak po 2 letech napajeci zdroj.A nikdo nic neresil...nikdo se mi nesnazil podsouvat ze sem si to udelal sam.Proste druhej den jsem mel novej.
A co me sokovalo nejvic je to ze kdyz jsem reklamoval blbou mys za par supu tak to opet nikdo neresil a druhej den byla nova...
Super je ze tento postup je nejen u spotrebnich dilu mizive hodnoty,ale i v pripade jakehokoliv dilu.
S nikym se nemusis dohadovat proste to vymeni.

Paradoxne kolega z firmy si koupil Sony Vaio a po necelem mesici ho vracel a vzal si radeji uplne jinou znacku...

Napsal: 19 říj 2009 21:15
od alfah4ns
jj, je to taky dost o stesti/smule na kus.
muj strejda jeste pred 2 mesici fungoval na starem dellu latitude C s Pentiem III, ten notebook byl tahany vsude mozne s sebou a nemel nikdy zadnou zavadu. jenze takto, dle jednotlivcu pochopitelne hodnotit poruchovost nejde. pokazit se muze neco vdzy a je terba s tim pocitat a pojistit se proti tomu.

studio_xps_1340

Napsal: 26 říj 2009 16:55
od faget666
Zdravim,

v patek jsem volal tech. podporu, ze se mi odlepuje hlinik na sasi. Chteli po me poslat fotky.. jednu jsem uploadnul pro vas sem:

http://img202.imageshack.us/img202/7668 ... detail.jpg

Dnes mi odepsali, ze: "na toto se standardne zaruka nevztahuje, ale udelame vyjimku a mimozarucne to technik zitra prijede vymenit"

Nevite nekdo proc by se na toto zaruka nemela vztahovat?? Chci aby mi to vymenili, ale taky chci aby to bylo evidovano jako oprava na kterou se vztahuje zaruka..
..snad me nechcou obrat na mych pravech :(

Napsal: 13 lis 2009 10:48
od svak
tak to jsi měl štěstí, že jsi se do Dellu vůbec dovolal, volal jsem tam již 5 x, pokaždé v jinou dobu, po absolvování těch úvodních keců to vždycky zůstane na tom, že mám čekat, až budou vyřízení předchozí volající, čekám minutu, dvě, tři, telefon vyzvání a nic, proboha tomuto může někdo říkat servis ???

Napsal: 13 lis 2009 11:38
od Mautinek
svak: musíš prostě vydržet, já když jsem tam volal, tak jsem čekal cca 15 min a podruhé tak 10... Nebo zkus e-mail - psal jsem cca ve 23hod a ráno kolem 8 jsem měl odpověď.

Napsal: 13 lis 2009 12:46
od alfah4ns
svak:
nj, ono to neni, ze zavolas, reknes je to pokazeny a oni tak dobre prijedeme...
kdyz jsem volal ja, cekal jsem asi 5minut a pak samotny rozhovor cca 5-10 minut, resili jsme presne co to dela, jak se to projevuje atd.. kam a cca kdy ma technik prijet apod., pak mel s sebou nafasovane jen potrebne dily (u me deska+kryt LCD s panty)

Napsal: 19 lis 2009 10:25
od svak
tak dnes jsem už vydržel s telefonem u ucha čekat celých 10 minut, aby mi poté hlas v telefonu sdělil, že pokud chci být přepojen na recepci, mám stisknout č.1, no a pokračovala ta skvělá uklidňující hudba ...
pokud máte někdo prosím fungující e-mail na technickou podporu, napište mi ho, děkuji

Napsal: 19 lis 2009 18:44
od hombre_71
no začínám mít takový dojem, že s tím jak se dnes Dell prodává tařka na každém rohu (dříve pouze na objednávku přes internet) možná bude chtít se v případě help linky obrnit trpělivostí. NBD záruka je velké lákadlo a tak počet uživatelů narůstá geometrickou řadou, což určitě neplatí u techniků :wink:

Napsal: 19 lis 2009 20:52
od rhinos
pred telefonickym kontaktovanim servisu doporucuju registraci viz odkaz...

https://support.euro.dell.com/support/t ... l=cs&s=gen

Napsal: 21 lis 2009 11:24
od jami
ja som zatial vyuzil NBD zaruku len raz ale dovolal som sa hned po par minutach a technik takisto nic neriesil, vymenil vadny wifi modul, odskusal, poprial pekny den a bolo vsetko hotovo. Ako uz niekto predo mno spominal radsej ozeliem pri par zavadach 3 dni ze nebude plne funkcny book ako sa mi stalo na predchadzajucom HP pavilione ze bol 3x v servise a vzdy im to trvalo minimalne 14 dni, preto bolo moje rozhodnutie dell s NBD a samozrejme som ju este rozsiril na 4 roky :)

Napsal: 30 lis 2009 14:59
od slaava
Přispěju svými poznatky:
Na M4300 se mi začal brutálně přehřívat grafika - pokoušel jsem se dovolat na support ale marně. Tak jsem poslal mail (pátek). V pondělí mi přišla odpověď, abych zkusil přeflashovat bios a když to nepomůže, až napíšu adresu. Flash nepomohl, tak jsem zaslal kontaktní údaje. V úterý přišla odpověď, že požadavek byl zaregistrován. Ve středu mě navštívil technik (prvně zavolal), vyměnil základní desku, provedl flash biosu (základní deska M4300 se používá i v jiném modelu).... a notebook umřel. Tak mi vrátil starou desku s tím, že se staví zítra. V úterý došel, vyměnil desku, úspěšně provedl flash, diagnostika prošla, nabootoval jsem do Windows.... a notebook se vypnul. Zkusili jsme to ještě 2x a vždy chvíli po spuštění Windows přišlo vypnutí (žádný restart, tvrdý konec). Tak opět namontování starého MB... v pátek byl u mě znova, tentokrát i s komplet novým chlazením. Nepomohlo - notebook po naskočení Windows opět umřel. Tak teda opět stará základní deska s tím, že pokud následující výměna nepomůže, tak mi bude nabídnuta výměna celého nb. Dnes technik došel, namontoval novou desku (v pořadí čtvrtou) a notebook zatím jede bez potíží. Zkoušel jsem zatížit cpu na max, nějaké grafické benchmarky a vypadá to, že vše už je ok :)
Jen mi přijde zvláštní, že pomohla až 4. základní deska ze stejné série...

Napsal: 04 pro 2009 19:40
od lamac01
dneska mi došlo XPSko a má vadnou baterii,která se nenabíjí. Zaregistroval jsem se na stránkach dellu (jednoduchostí a nesložitostí rozhodně neoplývají). Zjistil jsem,že moje 3 letá záruka NBD začala běžet už před několika měsíci..to proto,že jsem notebook koupil od obchodníka(přední český internetový obchod) a ne přímo od dellu.Na stránkach je sice formulář,pomocí kterého jde datum začátku záruky nějak změnit,ale nefungoval,takže paráda..protože záruka běží už 13 měsíců a záruka na baterku je jen 12 měsíců.Snad se mi podaří zítra dovolat do dellu a nějak se s nimi domluvit. Nevíte jak tohle chodí?