Servis DELL

notebooky DELL (Precision, Latitude, Inspiron) a vše kolem nich
-=HaDeS=-
chodí sporadicky
Příspěvky: 11
Registrován: 18 pro 2008 17:26

Příspěvekod -=HaDeS=- » 28 led 2009 18:50

S NBD u dellu mam s mojim priblizne dva roky starym xps 1710 prevazne zle skusenosti.
1. prva odidena grafika - tyzden som cakal na vymenu
2. druha odidena grafika - po vymene prvej som to zapol do hodiny posla - na druhy den vymenili grafiku a mobo
3. po priblizne 2 mesiacoch znova odisla - cakal som 25 dni na vymenu
4. stvrta grafika odisla tyzden po vymene - 14 dni cakanie na vymenu
5. piata vydrzala mesiac dohodli sme sa na collect & return s tym, ze cely stroj pretestuju.
6. NTB sa vratil o 5 dni s vymenenou grafikou, zial niekto nezapojil ventilatory (v kancli bolo hlucno a ja si to nevsimol- pustil som 3d mark + orthos) odisla znova

vsetky zdrzania boli koli "momentalnej nedostupnosti 7950gtx"

momentalne (dnes) riesim vymenu za novy ntb (uz sme sa dohodli na modeli a parametroch), podla ich oficialneho vyjadrenia bude trvat do 20 bussiness day kym to zlozia a dostane sa to ku mne.

edit: podal som cez web formular ziadost na predlzenie zaruky na dalsi moj 1530, zatial je to tyzden, nemam od dellu ziadny feedback.

sirius1983
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4680
Registrován: 24 úno 2007 19:59
Bydliště: Všude dobře tak co doma...

Příspěvekod sirius1983 » 28 led 2009 19:33

Ten formulář neznám, ale já jsem tuhle žádost psal obchodníkovi, se kterým jsem řešil i objednávku notebooku. nebo jim rovnou zavolej...
T420, X31
Prosím, nepište mi soukromé dotazy, otázky patří veřejně na toto fórum.

Mautinek
občas se tu ukáže
Příspěvky: 43
Registrován: 05 črc 2007 20:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Mautinek » 28 led 2009 23:46

Jak je to pls s tou prodlouženou zárukou u vadných nVidií? Mám XPS - viz podpis a zajímalo by mě jestli to prodlužují automaticky nebo ne. Mám NTB dovezený z UK, tak snad v tom nebude nějaký problém...Díky
DELL XPS 1530 - 15.4" 1680x1050, 2.5 GHz, 4 GB RAM, nVidia 8600GT, HDD 320GB 5400 rpm, Windows 7 Professional, 64bit

-=HaDeS=-
chodí sporadicky
Příspěvky: 11
Registrován: 18 pro 2008 17:26

Příspěvekod -=HaDeS=- » 29 led 2009 10:43

ak sa nemylim platilo to len pre ntb predane od leta, hod svoj service tag sem

edit: teraz spravny link

http://support.euro.dell.com/support/to ... ki=0&s=gen

a uvidis dokedy ti plati zaruka

@sirius1983, rovno ako si mozes zistit stav zaruky, mozes tam extend/upgrade warranty, to je ten formular co som pouzil ja.

Mam case number, zatial ticho zo strany dellu.
Naposledy upravil(a) -=HaDeS=- dne 29 led 2009 10:49, celkem upraveno 1 x.

Mautinek
občas se tu ukáže
Příspěvky: 43
Registrován: 05 črc 2007 20:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Mautinek » 29 led 2009 10:48

NTB jsem kupoval v září, mám 3 roky NBD servis, když hodím service tag do dell stránek, tak mi to hlásí ty 3 roky (respektive 3 roky - dobu co mam ntb)
DELL XPS 1530 - 15.4" 1680x1050, 2.5 GHz, 4 GB RAM, nVidia 8600GT, HDD 320GB 5400 rpm, Windows 7 Professional, 64bit

-=HaDeS=-
chodí sporadicky
Příspěvky: 11
Registrován: 18 pro 2008 17:26

Příspěvekod -=HaDeS=- » 29 led 2009 10:53

mozem sa mylit, ale ked si kupil extra NBD, tak potom sa na to rozsirena zaruka nevztahuje. Imo keby si mal 1Y NBD ci C&R, dostal by si tu predlzenu zaruku.

Mozno ju v podstate mas, ale prekryva sa s NBD a kedze NBD je vyssia , zobrazuje len ju.

Mautinek
občas se tu ukáže
Příspěvky: 43
Registrován: 05 črc 2007 20:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Mautinek » 29 led 2009 11:54

aha, no zatím mě to nějak moc netrápí, mám ještě asi 2,5 roku NBD tak když se do té doby nic nepokazi tak snad ani potom :D
DELL XPS 1530 - 15.4" 1680x1050, 2.5 GHz, 4 GB RAM, nVidia 8600GT, HDD 320GB 5400 rpm, Windows 7 Professional, 64bit

-=HaDeS=-
chodí sporadicky
Příspěvky: 11
Registrován: 18 pro 2008 17:26

Příspěvekod -=HaDeS=- » 29 led 2009 13:00

nerad by som ta strasil, ale ten 1530 co mam sa s oblubou prehrieva a vypina.
Posledne po WOW som mal top teploty 91C cpu, 80C GPU a chipset/memory 83C. Prave koli tomu chcem nahnat tu rozsirenu zaruku - aktualna konci v marci.

Mautinek
občas se tu ukáže
Příspěvky: 43
Registrován: 05 črc 2007 20:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Mautinek » 29 led 2009 13:03

o přehřívání vím, měřil jsem teploty v zátěží (NFS Undercover) a grafika nešla přes 76°C CPU přes 60°C takže zatím v pohodě
DELL XPS 1530 - 15.4" 1680x1050, 2.5 GHz, 4 GB RAM, nVidia 8600GT, HDD 320GB 5400 rpm, Windows 7 Professional, 64bit

-=HaDeS=-
chodí sporadicky
Příspěvky: 11
Registrován: 18 pro 2008 17:26

Příspěvekod -=HaDeS=- » 29 led 2009 15:32

tak male update ohladom vymeny mojho stareho 1710 za 1730 (kedze 1710 uz nie je v produkcii a odmietol som siedmu graficku kartu)

Poveril som tym firemneho IT manazera, kedze ja nie som "stavany" na dlhe vyjednavania a po chvili dostanem Turretov zachvat (to je ked clovek hovori straaasne sproste)

Pre informaciu - firma berie vyhradne od dellu od nasich dual quad core workstationov az po celu renderfarmu a servery.

posledny mail od IT managera

ITS SUCH FUN DEALING WITH DELL.

I phoned and asked for an update.
They said NO I cannot get free memory upgrade!!
NO, I cannot pay extra to get memory upgrade!!
Asked if I was happy with the rest of the spec, I said yes.
He said I will have it in exactly 15 to 20 working days!!
then asked again about getting the old one back, I said after we get the new 1.

1 hour later I get a call from Dell, after agreeing the spec, saying they will upgrade the memory to 4G to keep me happy.
Then ask again for the address and when can they collect the old laptop. Again we will receive it in Exactly, about 15 to 20 days.

30 minutes later I get another call to say when we are returning the laptop we just need to return the laptop, Battery and AC adapter.
We can keep the Cd's for ourselves. (arnt they kind).

So i think we are going to get a new laptop with 4G ram in about 15 days.



jedine co mozem povedat na Dell servis is "Good job , Dell"
- z 5 mesiacov je zatial, ak dobre ratam, 66 dni notebook nepojazdny. priblizne 44% casu + pravdepodobne cely februar budem cakat na replacement.

edit: +2G ram bolo pozadovane ako "goodwill gesture" za problemy a cakania ktore sposobili. (v pripade ze by to neslo ako "goodwill gesture, tak som bol ochotny priplatit za upgrade - na vysvetlenie toho "pay extra")

NuSuey
občas se tu ukáže
Příspěvky: 61
Registrován: 13 pro 2007 11:25

Příspěvekod NuSuey » 11 úno 2009 05:01

-=HaDeS=- píše:nerad by som ta strasil, ale ten 1530 co mam sa s oblubou prehrieva a vypina.
Posledne po WOW som mal top teploty 91C cpu, 80C GPU a chipset/memory 83C. Prave koli tomu chcem nahnat tu rozsirenu zaruku - aktualna konci v marci.


nuz moja skusenost je prave s tymto prehrievanim.. presne take iste teploty pri WoW (uz nehram hehe)
zavolal som (mam 3y next day takze.. pohoda) - dalsi den rano prisiel technik, vymenil cooler za lepsi, bye ;)

cista spokojnost :wink:

-=HaDeS=-
chodí sporadicky
Příspěvky: 11
Registrován: 18 pro 2008 17:26

Příspěvekod -=HaDeS=- » 11 úno 2009 12:17

nakoniec som bohapusto odsroboval kryt a povysaval to, teploty klesli snad o 20C (nenastalo od vtedy ani jedno vypnutie - a to ani po 4h non stop session 72C cpu, 70C GPU a chipset/memory 68C.), kedze este nemam od dellu ziaden feedback ohladom predlzenia zaruky, aj po 2(?) tyzdnoch a 3 telefonatoch.

ohladom replacementu z toho kazoveho 1710, s najvyssou pravdepodobnostou to bude niekde medzi 15-20 bussiness days, cize cely februar som bez pc, docasnu nahradu som samozrejme nedostal ani na poziadanie.

martonky
chodí sporadicky
Příspěvky: 18
Registrován: 27 úno 2009 17:39

Příspěvekod martonky » 03 bře 2009 15:04

ako tu citam vase poruchy, tak ma zacala trapit jedna vec... zijem na slovensku... viete mi niekto povedat, ci na slovenku funguje zaruka a oprava u zakaznika na druhy den?? od vela ludi som pocul, ze to neni pravsa a ze to je iba reklamny tah...

Camo
chodí často
Příspěvky: 1518
Registrován: 20 čer 2007 16:40

Příspěvekod Camo » 03 bře 2009 19:41

ano funguje i na Slovensku...
XPS 1330 with LED
Camo=kamil2268

alfah4ns
stálý uživatel
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 30 zář 2009 12:24

tak, v sobotu doslo i na me, odesla grafika (zrejme znama chyba nvidie 8400), blbe je, ze byl prodlouzeny vikend (pondelni svatek, slovaci jej nemaji, proto to zminuju), takze jsem mohl volat az v utery...
ale jinak super, uz pisu z opraveneho, oprava trvala 35minut, nova deska + dal jsem rovnou menit i panty, kdyz uz tu technik byl.
takze co se tyce me, plna spokojenost s Dellem
(taky me to utvrdilo v tom, ze bez NBD si uz nikdy zadny notebook nekoupim :) )
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro


Zpět na „notebooky DELL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host