Stránka 2 z 8

NBD

Napsal: 10 srp 2008 18:25
od Pita
U mě pohoda, ráno jsem napsal mejla, odpoledne mi volal chlápek, a druhý den v 11:00 byl u mě doma. Měl jsem nejspíš špatnej kabel ( blikal mi monitor), ale pro jistotu vyměnil i monitor.. :-) NBD je krása :-) :D

Napsal: 16 říj 2008 15:34
od popelnica
U mě taky dobré... Odpoledne jsem zavolal, že je asi špatný disk. Nijak moc to neřešili a druhý den ráno mě budil poslíček s novým diskem. :)

Napsal: 20 říj 2008 22:16
od gabriel31337
Parazol64 píše:tak to je divne ked ti za dosku zobral NTB, ja som nahlasoval chybu mailom, este sa ma nieco pytal, takze technik bol u mna na 3 den, priniesol celu novu dosku, rozobral NTB a vymenil


Hodne podobna skusenost :)
Sice mi prisiel novy notas s odpalenou doskou, ale po zavolani bol druhy den u mna technik s novou doskou a vymenil priamo pred ocami. Aspon som videl svoj notas rozobrany skoro do poslednej skrutky :lol:

Ako firma mame vsetky notasy a PC od Dellu a kedykolvek bol nejaky problem, na druhy den bol vyrieseny. Takze s Dell podporou som zatial maximalne spokojny, asi aj preto som siel do sukromneho notasu od nich 8)

Napsal: 01 lis 2008 11:52
od Ruda.M
Reklamoval jsem uz 2 notebooky Dell a pokazde dorazil technik do druheho dne. Predem mi zavolal na telefon aby mi to vyhovovalo. NBD si nemuzu vynachvalit.

Napsal: 02 lis 2008 08:04
od Camo
reklamoval jsem 3x notas během 3 týdnů a taktéž jsem plně spokojen se službou NBD, ne s tím, že se mi pokazil :lol:

Napsal: 02 lis 2008 15:42
od Michal27
Camo - ze by vadna serie nVidie. :D
To zas bud rad, ze mas Dell - prodlouzil zaruku, jako snad jediny vyrobce. Apple taky (ale v USA z 1 na 2 roky - coz neni nic extra) a jeste snad HP - ale ti spis to jen oznamili.

Napsal: 04 lis 2008 17:10
od Camo
jj vadná série gpu od nvidie, mno mám 4 roky NBD, takže mě to zatím netrápí...

Napsal: 09 lis 2008 21:22
od Tipoo
taky pridam svoji zkusenost, behem jedineho týdne 2x výmena docku a jednou dock + zakladni deska, je pravda ze na hotline to vetsinou moc neresi ale ty technici co jezdi -aspon ten co byl u me, nejsou zadny experti ale cviceny opice na výmenu dílů. Cela návšteva probíhala tak, že zavolal 10min.predem, prisel - na prvni pohled docela vpohode typek. zeptal se na zavadu, odrikal jsem mu ze po odpojeni od doku nasleduje modra smrt... aniz by cokoli vyzkousel vytahl novy dock (v te dobe jiz 3 co jsem dostal) a behem neuveriltene kratké doby vymenil zakladku. potud dobry. ale potom se zacal dloubat biosu a prepinat mezi ata a irrt a ja nevim co jeste takže mi polozil widle... neveril jsem vlastnim ocim kdyz mi potom uplne klidne popral PEKNY DEN!! na otazku jak mam podle nej ziskat data z disku, kdyz je evidentni ze reinstal me nemine(nemluvim ani tom ze dostat, rozchodit a ucesat program pro vyrobu plast.oken je tak na cely den) rekl mi, ze si mam disk vyndat a pripojit ke stolnimu pocitaci!!! myslim si ze v dellu by s tehle veci meli od vlastniho technika (byt pres sprostredkovatele- kaps) velkou radost.....jeste ze linux bootuje s cd a disk vubec nepotrebuje, mnohem lepsi reseni...

Napsal: 10 lis 2008 00:06
od Naith
Camo píše:jj vadná série gpu od nvidie, mno mám 4 roky NBD, takže mě to zatím netrápí...


Chci se zeptat na jednu vec. Nevim tedy jestli se me to tyka taky, ale pokud vim, ze GPU je vadna a vymena desky to neresi, protze maji opet vadnou GPU, tak to znamena ze po vyprseni NBD, se mi urcite pos. znovu, ale pak to budu platit ze sveho?

Napsal: 10 lis 2008 00:13
od entropy
no... pokud je to vadná série... tak při opakované reklamaci téže závady máš nárok na vrácení peněz, vybereš si něco jiného a je to. :)
je to sice blbé, ale jestli je to ten průšvih, co měla (má...) Nvidia, tak co jinýho se dá dělat...

Napsal: 10 lis 2008 07:24
od Gogo
je zajímavé že ty grafárny odcházejí nejvíc na Dellu.Je ale pravda,že Dell má těch 8400vek nejvíc. Na Aukru se skoro zádné jiné notesy ani neprodávají...na platformě Intelu je tam 90% Dellů,kdoví proč

Napsal: 10 lis 2008 09:29
od Ghost
lebo Dell nove modely robi uz vsetky len s Intelom. tie starsie lowendy s AMD ako Vostro 1000 alebo Latitude D531 sa nastupcov v novych seriach nedockali. inspiron 1526 s AMD sa u nas tusim ani nepredaval.

Napsal: 03 led 2009 20:54
od mischo111
dobry den, pridam moju skusenost.
kupil som si dell studio 1537 a za 14 dni sa mi samovolne vysunula lista aj s tlacidlom na wifi z lavej strany monitoru. Kupoval som ho v predajni Nay kde som ho odniesol. Pred tym som si zavolal na hot line s tym ze do druheho dna mi pride technik to opravit. Tam mi povedali, ze ak je to porucha do 30 dni od predaja riesi sa to ako povyrobna vada, ze vymenia kus za kus a aby som ntb odniesol do predajne. Teraz je to uz treti tyzden co som bez ntb a som velmi nahnevany na ich pristup a tiez na ich (ne)informovanost zakaznika. Ntb som si kupoval aj kvoli sluzbe NBD a bola to jedna z hlavnych priorit. Uvidim ako to dopadne a ci naozaj si budu stat za slovom a ten pocitac vymenia kompletne.

Napsal: 03 led 2009 21:04
od Michal27
No reknu ti to takhle. Za 1. je to nejlevnejsi modelova rada - NBD je prioritou u drazsich modelu. Za 2. pokud je to vada, kterou nelze opravit vymenou dilu a resi se to vymenou celeho notebooku, tak samozrejme NBD neplati, nicmene sis mel zadat o vypujceni notebooku na dobu, po kterou se bude resit tvoje reklamace.

Napsal: 03 led 2009 21:27
od mischo111
1. Prioritu by nemala mat modelova rada, ale zakaznik
2. Vada je to taka, ze sa da riesit opravou na mieste, no ked to vyriesia vymenou kus za kus budem najpokojnejsi. Inak to ani dopadnut nemoze (resp. by nemalo, naco by mali potom NBD).