Servis DELL

notebooky DELL (Precision, Latitude, Inspiron) a vše kolem nich
freebird
píše často
Příspěvky: 114
Registrován: 12 úno 2007 08:55

Příspěvekod freebird » 24 led 2011 10:07

Tak mě napadlo , může se někde online (na stránkách dellu) podívat na všechny probělhé reklamace mého notebooku podle servis tagu? Notebook jsem právě počtvrté reklamoval a chtěl bych se podívat zpětně co vše už se mi na tom rozbilo.
DELL Precision M4500 / Intel Core i7-740QM(1.73GHz,6MB,Quad Core,45W / AntiGlare WLED LCD Panel (1920X1080) / NVIDIA Quadro FX 880M (1024 MB) / 8GB 1333MHz DDR3 / 320GB-7200RPM HDD /Backlit Keyboard / WIN 7 Ultimate (64bit)

Ponteral
občas něco napíše
Příspěvky: 10
Registrován: 17 lis 2010 13:05

Příspěvekod Ponteral » 27 led 2011 15:42

freebird píše:Tak mě napadlo , může se někde online (na stránkách dellu) podívat na všechny probělhé reklamace mého notebooku podle servis tagu? Notebook jsem právě počtvrté reklamoval a chtěl bych se podívat zpětně co vše už se mi na tom rozbilo.


Nad tím jsem taky uvažoval a hledal jsem to, ale nikde jsem to nenašel, ale co si budeme povídat, kdo na těch stránkách nikdy nebyl, nebo tam chodí jenom občas, tak se tam těžko orientuje..:)

No, jestli máš schovaný servisní záznamy, tak není problém, ne? :D

Chip
občas něco napíše
Příspěvky: 45
Registrován: 17 črc 2008 13:07

Příspěvekod Chip » 27 led 2011 16:46

Servisní záznamy už se nedávají. Dávají je někteří externisté co dělají servis v odlehlejších nebo méně osídlených částech republiky, ale to jen z dobré vůle, zvyku nebo nevědomosti. Jinak už veškerá evidence dle pracovníka společnosti Kapsch s.r.o. probíhá elektronicky a pokud chceš o záznamech něco vědět tak jedině přes telefon nebo email...řešil sem to s nimi tehdy když mi dvě různé opravy započítali jako jednu. A já samozřejmě neměl žádný dokument, kterým své tvrzení podložit. Naštěstí o zaevidování se stará Kapsh a reklamace vyřizuje Dell, takže ve chvíli kdyby Kapsch něco nezaevidoval, tak za to ani nedostane zaplaceno. Tudíž veškeré elektronické záznamy seděly. Ale je to trochu na hlavu.

freebird
píše často
Příspěvky: 114
Registrován: 12 úno 2007 08:55

Příspěvekod freebird » 27 led 2011 23:48

Tak jsem na to přišel. je to přímo na stránkách DELL je to trochu složité to najít ale je to tam. Musíte tam mát založenej účet.
Tak jsem zjistil že už jsem měl 6 reklamací. (4x základní deska, 2x display, 1x wifimodul, 3x back cover, 1x klávesnice, 1x přední kryt s touchpadem, 1x procesor, 1x čtečka karet .... ) a to vše za 1 a 3/4 roku
Mám holt štěstí na blbej kus :cry:
Jo a mám dotaz, když mám NBD záruku a už tejden mi nedokázali opravit počítač jde s tim něco dělat?
DELL Precision M4500 / Intel Core i7-740QM(1.73GHz,6MB,Quad Core,45W / AntiGlare WLED LCD Panel (1920X1080) / NVIDIA Quadro FX 880M (1024 MB) / 8GB 1333MHz DDR3 / 320GB-7200RPM HDD /Backlit Keyboard / WIN 7 Ultimate (64bit)

freebird
píše často
Příspěvky: 114
Registrován: 12 úno 2007 08:55

Příspěvekod freebird » 28 led 2011 15:04

Tak dneska jsem četnost závad řešil se servisem DELL a po dohodě mi bude zaslán kompletně nový notebook. To jsem už ani nečekal. Takže spokojenost se servisem DELL je 1000% :wink:
Příště již nekupuji sobě ani do firmy nic jiného !!!!
DELL Precision M4500 / Intel Core i7-740QM(1.73GHz,6MB,Quad Core,45W / AntiGlare WLED LCD Panel (1920X1080) / NVIDIA Quadro FX 880M (1024 MB) / 8GB 1333MHz DDR3 / 320GB-7200RPM HDD /Backlit Keyboard / WIN 7 Ultimate (64bit)

Ponteral
občas něco napíše
Příspěvky: 10
Registrován: 17 lis 2010 13:05

servis

Příspěvekod Ponteral » 28 led 2011 22:59

Asi si ten účet taky založím.

freebird: chtěl bych se tě zeptat, kde se tam přesně musíš registrovat? a pak v těch záznamech o opravách, máš tam u toho i kdo to s tebou na té lince vyřizoval?
Naposledy upravil(a) Ponteral dne 06 kvě 2012 13:16, celkem upraveno 1 x.

freebird
píše často
Příspěvky: 114
Registrován: 12 úno 2007 08:55

Příspěvekod freebird » 28 led 2011 23:18

Zadej "dell.cz" potom klikni na odkaz "Ovladače a soubory ke stažení" , potom na levé straně odkazů na "Historie a stav podpory" (v sekci Podpora produktu) a objeví se ti:
"Chcete-li vyhledat své zádosti o podporu nebo pozadavky na opravu, prihlaste se."
pod tim kolonky na email a heslo a úplně pod tim je možnost registrace. Takže se registruj a a pak přihlaš tady na té stránce.
Po příhlášení zatrhni v otázce "Co byste chteli najít?" - "Stav objednané sluzby"
potom hned pod tím zadej "Výrobní číslo" (service tag) a odešli ...

potom se ti obejví seznam všech provedených reklamací seřazená podle datumu. po kliknutí na čísla požadavku na opravu se ti objeví podrobnosti o opravě (čísla a popis všech vyměněných dílů) Ale kterej operátor to s tebou řešil a kterej servisák ti to opravoval tam nezjistíš
DELL Precision M4500 / Intel Core i7-740QM(1.73GHz,6MB,Quad Core,45W / AntiGlare WLED LCD Panel (1920X1080) / NVIDIA Quadro FX 880M (1024 MB) / 8GB 1333MHz DDR3 / 320GB-7200RPM HDD /Backlit Keyboard / WIN 7 Ultimate (64bit)

kano
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 23 bře 2011 09:47

Příspěvekod kano » 23 bře 2011 09:52

Zdravím, protože mi byl ntb DELL doporučen a dosud jsem s ním neměl žádnou zkušenost, pročítám diskuze a narazil jsem na tuhle a upřímně, nestačím se divit. Měl jsem za to, že když někdo nabízí 3 roky záruku NBD, že to bude kvalitní výrobek, vaše diskuze mě ale utvrzuje o něčem jiném. Dosud jsem měl výhradně Acer (více jak 15 ks) a nezažil jsem s nimi jedniný problém (když pominu slábnoucí baterie po 3-4 letech používání).
Nyní mi pro konkrétní CAM SW navrhují Dell Vostro 3700 nebo 3750 ale pokud bych ho měl tak často reklamovat jak se tady píše, raději zůstanu u toho Aceru nebo přejdu na Asus, ne?

Chip
občas něco napíše
Příspěvky: 45
Registrován: 17 črc 2008 13:07

Příspěvekod Chip » 23 bře 2011 10:21

Tak pak je to možná o tom jakou zátěž (a tím nemyslím výkon) na notebook denně kladeš. Pokud ti více jak 15 ks Aceru sloužilo bez jediný chybičky věřím, že u Dellu budeš spokojený. Krom toho i v případě, že se něco pokazí, tak ta oprava trvá minimální dobu. Já už mám třeba přes 3 týdny v opravě můj notebook Sony VAIO. Je to fajn stroj, sloužil bez problémů téměř dva roky, ale teď se pokazil. Stát se to u Dellu tak mám po dvou dnech opravený nebo zcela nový notebook.

freebird
píše často
Příspěvky: 114
Registrován: 12 úno 2007 08:55

Příspěvekod freebird » 24 bře 2011 05:22

Ono to nebude tak horký :-D si vem že lidi píšou na forum většinou až když maj problem. Nebudou psát "ahoj já mám model XXX a všechno je v pořádku". :-D Jinak problem můžeš mít s každym notebookem , ale tady se řeší rychlost podpory u DELLu která opravdu slušná
DELL Precision M4500 / Intel Core i7-740QM(1.73GHz,6MB,Quad Core,45W / AntiGlare WLED LCD Panel (1920X1080) / NVIDIA Quadro FX 880M (1024 MB) / 8GB 1333MHz DDR3 / 320GB-7200RPM HDD /Backlit Keyboard / WIN 7 Ultimate (64bit)

kano
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 23 bře 2011 09:47

Příspěvekod kano » 24 bře 2011 07:14

OK, tak já to tedy zkusím...

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 26 bře 2011 13:51

Del si nekupujes proto, ze je neporouchatelny. Vnitrnosti jsou stejne jako u Aceru... stejny tamani delaj procesor, ramku, sitove moduly, grafarnu...
Dell si kupujes proto, ze kdyz uz se neco pokazi, druhy den uz zase pracujes. U Aceru kdyz se neco po...tak muze lezet v servisu 3 tydny, coz pro nekoho, kdo ten pristroj denne pouziva, je proste silene..
Navic Vostro neni zrovna ukazka kvality od Dellu. Kdyz chces vyssi kvalitu sasi, zvol Latitude/Precision.
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

BlackDave
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 01 čer 2011 10:00

Příspěvekod BlackDave » 01 čer 2011 10:14

I já měl svuj notebook DELL v servise v KAPSCHi.. Již tam byl dvakrát a nikdy nebyl sebemenší problém... Perfektní práce, rychlost Co dodat...

brudr

Příspěvekod brudr » 02 čer 2011 10:34

BlackDave píše:I já měl svuj notebook DELL v servise v KAPSCHi.. Již tam byl dvakrát a nikdy nebyl sebemenší problém... Perfektní práce, rychlost Co dodat...

Já myslell, že ti jej opraví u Tebe a ne v servise? :-)

BlackDave
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 01 čer 2011 10:00

Příspěvekod BlackDave » 02 čer 2011 11:21

To máš sice pravdu, DELL dělá Next bussines day u zákazníka. Ale není problém po dohodě se zastavit přímo u nich v sídle.. A když bydlím za rohem tak nevim proč bych si tam neskák...


Zpět na „notebooky DELL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů