Servis DELL

notebooky DELL (Precision, Latitude, Inspiron) a vše kolem nich
ROMIK
píše často
Příspěvky: 143
Registrován: 22 črc 2007 20:59

Servis DELL

Příspěvekod ROMIK » 20 bře 2008 17:47

Jaké máte skušenost se servisem DELL.Oprava má být do druhého ne?
Jak je to pokuď není.XPS 14 dní doma z toho 4dny v servisu,díky servisnímu technikovi :(
Naposledy upravil(a) ROMIK dne 20 bře 2008 17:50, celkem upraveno 1 x.

sirius1983
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4680
Registrován: 24 úno 2007 19:59
Bydliště: Všude dobře tak co doma...

Příspěvekod sirius1983 » 20 bře 2008 17:48

opravdu? A řekli ti, proč ti ho neopraví během jednoho dne?
T420, X31
Prosím, nepište mi soukromé dotazy, otázky patří veřejně na toto fórum.

ROMIK
píše často
Příspěvky: 143
Registrován: 22 črc 2007 20:59

Příspěvekod ROMIK » 20 bře 2008 17:55

sirius1983 píše:opravdu? A řekli ti, proč ti ho neopraví během jednoho dne?

Není ND skladem.Při opravě se mu podařilo poškodit díl který je součásti zakladové desky.To je servis co.Máte nějaký kontakt na podání stížnosti.

sirius1983
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4680
Registrován: 24 úno 2007 19:59
Bydliště: Všude dobře tak co doma...

Příspěvekod sirius1983 » 20 bře 2008 17:58

no, nevím jestli ti stížnost nějak pomůže, já myslel, že když technik není schopen na místě ntb opravit, že ti dají nějaký náhradní do doby než ti spraví ten tvůj...
T420, X31

Prosím, nepište mi soukromé dotazy, otázky patří veřejně na toto fórum.

ROMIK
píše často
Příspěvky: 143
Registrován: 22 črc 2007 20:59

Příspěvekod ROMIK » 20 bře 2008 18:04

No to jsem si nemusel kupovat DELL s NBD.Zítra zavolám Hot Line.

Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7536
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 20 bře 2008 19:46

heh, stane sa. nikto nie je neomylny aj ked negativna skusenost so servisom Dellu sa casto nevidi. v suvislosti s tym "neni ND skladem" ma hned napadli tie Koudyho sklady s desattisicmi nahradnych dielov z diskusie v utorok :)

o tych podmienkach NBD u dellu tu tiez nedavno bola diskusia. tusim medzi cecom a slovanom.
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 20 bře 2008 20:44

typek, co je na oddeleni notebooku mi vcera rikal, ze maji ted nejaky problem ve sklade, nebo co, volal jsem , proc nejde v konfiguratoru na d630 strcit jina baterie nez 6-cell. a nesla ani v DE, PL, SK ani u nas...
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

sirius1983
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4680
Registrován: 24 úno 2007 19:59
Bydliště: Všude dobře tak co doma...

Příspěvekod sirius1983 » 20 bře 2008 20:46

ROMIK píše:No to jsem si nemusel kupovat DELL s NBD.Zítra zavolám Hot Line.

Třeba ti dají za spoždění nejaký bonus, nedivil bych se tomu...
T420, X31

Prosím, nepište mi soukromé dotazy, otázky patří veřejně na toto fórum.

Koudy

Příspěvekod Koudy » 20 bře 2008 23:44

Ghost píše:heh, stane sa. nikto nie je neomylny aj ked negativna skusenost so servisom Dellu sa casto nevidi. v suvislosti s tym "neni ND skladem" ma hned napadli tie Koudyho sklady s desattisicmi nahradnych dielov z diskusie v utorok :)

o tych podmienkach NBD u dellu tu tiez nedavno bola diskusia. tusim medzi cecom a slovanom.


No to sem teda jeste nezazil ze by technik z kapsche "poskodil" nejaky dil a rekl ti ze diky tomu budes cekat tri dny na novy..prestoze sklady sou po CR tri a je tam dilu moc a moc..Neznas nahodou jeho jmeno treba?

ROMIK
píše často
Příspěvky: 143
Registrován: 22 črc 2007 20:59

Příspěvekod ROMIK » 21 bře 2008 20:29

No to sem teda jeste nezazil ze by technik z kapsche "poskodil" nejaky dil a rekl ti ze diky tomu budes cekat tri dny na novy..prestoze sklady sou po CR tri a je tam dilu moc a moc..Neznas nahodou jeho jmeno treba?[/quote]
Jmenuje se p.Rajhoch.Dnes dovezl ,deska vyměněná.Ale aby toho nebylo málo,přestalo fungovat při zavření víka režim spánku(mám nastaveno).
Žeby zapomněl tam dát ten magnet,nebo se tomusí nastavit v biosu.
Už mně to přestáva bavit.A to ještě příjde vyměnit ten ovladací panel s těmi boky.

mike76
občas něco napíše
Příspěvky: 79
Registrován: 26 bře 2008 21:26

Příspěvekod mike76 » 26 bře 2008 21:31

Koukám, že se tu šíří některé zpochybněné informace. Dell dává zápujčku jen v opravdu závažných případech a každopádně to není samozřejmost NBD servisu. A co se týče skladu, tak sklad je JEN JEDEN v ČR, sice tam těch dílu je opravdu mnoho, ale jak vidíte, stát se může, že něco není....

Koudy

Příspěvekod Koudy » 26 bře 2008 21:44

ale kapsch,kterej opravu dellu zajistuje ma tri vlastni sklady plny dilu ne?...v praze, brne a hradci tusim...Alespon tak mi to jeden technik par mesicu zpatky tvrdil..ze driv to chodilo z jednoho ale pak se to udelalo takhle a je to lepe logisticky vyresene..zvlast pro serverovou zaruku kde je oprava garantovana treba do ctyr hodin a fakt nechci videt jak neco na konci prahy odejde ze serveru a technik z kapsche pojede do jedinyho skladu v cr a pak na to misto..:))

CeCo

Příspěvekod CeCo » 26 bře 2008 22:10

Je kludne mozne, ze na servre maju sklady 3, na notasy len 1.

C

mike76
občas něco napíše
Příspěvky: 79
Registrován: 26 bře 2008 21:26

Příspěvekod mike76 » 27 bře 2008 17:20

Je opravdu jen jeden na Moravě a existují přeci také i spediční firmy, které díly vozí... 8) Ale na servery je to jiny, tam je jeste jeden v Praze, ale jen pro tyto případy...

Parazol64

Příspěvekod Parazol64 » 29 bře 2008 18:58

tak to je divne ked ti za dosku zobral NTB, ja som nahlasoval chybu mailom, este sa ma nieco pytal, takze technik bol u mna na 3 den, priniesol celu novu dosku, rozobral NTB a vymenil


Zpět na „notebooky DELL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti