nákup Precision

notebooky DELL (Precision, Latitude, Inspiron) a vše kolem nich
seeter
občas něco napíše
Příspěvky: 1
Registrován: 10 črc 2016 23:06

nákup Precision

Příspěvekod seeter » 10 črc 2016 23:12

Dobrý den,
nedávno jsem koupil Precision přes Dell distributora a Dell konfigurátor a poslali mi zcela jiné zboží. Dostal jsem hlavně jiný HDD. Domlouval jsem nápravu asi měsíc, kdy jsem je uháněl o zaslání nového hdd a příchod technika. NTB chci vrátit distributorovi a koupit znovu zařízení přímo od Dellu na firmu. Je možné nakoupit ntb přímo od Dellu s definovanou konfigurací? Zvažoval jsem zakoupení z dellu v UK, ale nemají českou klávesnici. Jak je to s přenositelností záruky NBD? Bude platit i v ČR, když koupím ntb v Británii? Díky

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 11 črc 2016 09:30

DELL distributorem myslíš partnera?

DELL ti tady v ČR "usmolenou" kusovku prodá jen přes partnery. Pokud jde o konkrétní konfigurace, tak to se dá dělat na míru u všech precisionů a latitude.

Já to taky beru přes partnera a nikdy jsem neměl problém, ale možná je to tím, že tam někoho dobře znám, takže není problém ani s konfigurováním, ani s cenou.

Partnerů je nicméně dost, takže pokud jsi s jedním nespokojený, určitě není důvod očekávat, že to tak je všude.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

tiktak
guru
Příspěvky: 708
Registrován: 04 kvě 2014 22:21

Příspěvekod tiktak » 11 črc 2016 10:30

a jen doplním, že NBD je u většiny typů (zvlášť Precisionů) přenosná, tedy i po odkoupení z "první ruky" se dá nastavit na nového majitele, prvotní majitel ovšem musí mít všechny potřebné údaje (o koupi) a rovněž je World Wide - tedy platná teoreticky po celém světě. Předpokládá se, že majitel Precisionu může cestovat a něco se mu po.... i na cestách, takže jen zavolá "místní" pobočku servisu a ten to řeší, stejně tak, jako kdyby si byl doma. Důležité je mít jen notebook na "svou" záruku oficiálně zavedený v systému (jsou na to formuláře) a pak nahlásit service taq :)
je: 2x T60P, X220, 2x 8570W Dreamcolor, E6420
bylo: E7440, M6600, X230T, T440P, E6400, XPS 1330, D630, D620, D610, D600, C640, HP N6200, HP NX8220, T43P


Zpět na „notebooky DELL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů