Stránka 1 z 1

Vrácení notebooky Dell na dobropis - zkušenosti?

Napsal: 18 kvě 2014 12:37
od javak810i
Zdravím,
potřeboval bych poradit od někoho, kdo už řešil vrácení notebooku od Dellu na dobropis.

Notebook jsem vracel po 4. reklamaci a dobropis jsem měl přislíbený přímo od hlavního zástupce technického oddělení Dellu

Včera tomu bylo přesně měsíc, co dorazil můj reklamovaný notebook na místo určení (SWS a. s.) a zatím nic. Pokud se nepletu, tak 30 dní je zákonná lhůta, do které by mělo být vše vyřízené, ne? Jinak samotný notebook byl kupován u dellpoint.cz

Takže.. co teď? :D

Napsal: 18 kvě 2014 13:15
od sajty
Pokud do 30 dnů nevyřídili reklamaci,můžeš chtít zpátky peníze a nic tě nemusí zajímat.

Napsal: 18 kvě 2014 13:31
od javak810i
Tak s tím jsem to tam posílal nazpátek :D ;). Spíš mě zajímalo, jak je můžu "donutit", aby už s tím konečně pohnuli...

Od Dellu mám tenhle email:

"Dobry den,

na zaklade hovoru s technikem, panem Sinclem, zasilam dobropis:

Timto potvrzujeme, ze na pocitaci Dell Inspiron 17R se service tagem XXXX byly provedeny do dnesniho dne 4 servisni opravy:

1. xxx
2. xxx
3. xxx
4. xxx

V teto chvili pocitac opet nefunguje spravne.

Na zaklade vyse uvedenych informaci potvrzujeme Vas narok na odstoupeni od kupni smlouvy a vraceni penez.

Obratte se prosim na Vaseho prodejce za ucelem dalsiho uplatneni zaruky.
Dorota Brozyna
Dell OSP Czech Team Leader
Client Core Czech-Slovak Technical Support
Dell| Technical Support Warsaw
Mail: dorota_brozyna@dell.com"

Pak jsem psal prodejci a ti mi řekli, že to buď můžu poslat jim a oni to vyřídí a nebo, pokud to chci vyřešit rychleji, tak to rovnou poslat té firmě SWS a. s. s adekvátním RMA číslem, které mi dali.

To se to tedy dost urychlilo, no....

Napsal: 18 kvě 2014 13:42
od sajty
Jsem se v tom ztratil.Dell se vyjádřil,že dostaneš dobropis,to jsem asi ještě pochopil správně.Teď ale nevím,jestli SWS je ten,u koho si to koupil nebo kdo to vlastně je.

Prostě naběhni tam,kde si to koupil a chtěj prachy.Pokud by se cukali,nezbývá nic jiného než se ohánět ČOI případně právníkem.

Napsal: 18 kvě 2014 13:48
od javak810i
Ok, přiznávám, že jsem v tom udělal trochu zmatek:

1) Zástupce Dellu mi potvrdil všechny reklamace a můj nárok na dobropis
2) Obrátil jsem se na firmu, kde jsem notebook kupoval (Dellpoint.cz), co a jak. A ti mi řekli, že buď můžu poslat notebook k nim a oni to vyřídí a nebo můžu poslat notebook přímo k firmě SWS a. s. (která se očividně stará o reklamace), abych ušetřil pár dní
3) Poslal jsem ho teda do SWS a. s., kde by mi měli vystavit dobropis, poslat ho prodejci a ten by mi měl na základě toho vrátit peníze. Notebook jim podle pošty dorazil 17. 4. Já jsem tam volal předminulý pátek 9. 5. a řekli mi, že v průběhu příštího týdne (12. - 16. 5.) to bude. Jenže zatím nic...

Napsal: 18 kvě 2014 14:32
od roman2277
Prodejci to prostě někdy zdržují.Mám s tím zkušenosti.Čekej.

Napsal: 18 kvě 2014 14:34
od javak810i
Právě že teď není notebook u prodejce, ale u firmy vyřizující reklamace Dellu...

V pondělí jim zavolám a trochu je seřvu asi... :D

Napsal: 18 kvě 2014 15:01
od sajty
V tomhle případě asi fakt nezbývá nic jiného, než čekat. Ale minimálně jeden mírně nasraný telefon bych zkusil.