Rozdíl mezi Basic NBD a ProSupport NBD

notebooky DELL (Precision, Latitude, Inspiron) a vše kolem nich
Cook
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 08 pro 2012 19:08

Rozdíl mezi Basic NBD a ProSupport NBD

Příspěvekod Cook » 08 pro 2012 19:20

Zdravím, mohl by mi někdo vysvětlit rozdíl mezi zárukou:
Basic Next Business Day On-Site Service a
ProSupport for End Users and Next Business Day On-Site Service ??

Konkretně u modelu E5530 je nyní k dispozici levnější varianta s první zmiňovanou ( http://www.patro.cz/objects/1075961621.html ), oproti ProSupport prodávané cca o 3500 kč dráž. ( http://www.patro.cz/objects/1075852174.html )

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 08 pro 2012 19:57

S klasickou se s tebou po telefonu baví technik lámanou češtinou a řešení problému není tak rychlé. S ProSupport se ti jeden týpek z ČR věnuje po celou dobu tvého problému, je schopen ti během dne zavolat, když přijde na něco, co by mohlo pomoct a je ochoten objednat díl, který stojí 20 tisíc na blind, zda by to třeba problém rychle nevyřešilo.

Moje zkušenost s reklamací DELL Precision. ProSupport technik můj problém vyřešil během několika hodin tak, že nakonec nebylo potřeba nový díl objednávat (stačila nějaká verze BIOSu, šlo o chyby v obraze na RGB-LED panelu).

Dokonce kvůli mě počkal 15 minut po pracovní době, zda bios problém vyřešil, aby případně díl ještě objednal.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

Cook
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 08 pro 2012 19:08

Příspěvekod Cook » 09 pro 2012 21:09

Děkuji za objasnění.


Zpět na „notebooky DELL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů