Stránka 1 z 1

Dell XPS 15z pochromovanie

Napsal: 09 dub 2012 21:24
od Patto.SK
Zdravim, trosku hlupost ale predsa

Pred cca 3 mesiacmi som si kupil novy Dell XPS 15z a teraz sa mi stala taka vec, ze sa mi "zosuchal" pochromovy okraj notebooku (vid obr. http://i44.tinypic.com/f1idjn.jpg ) a vyzera to dost skaredo na novy notebook.

Nechapem ako sa mi to mohlo zodrat lebo som nic s nim nerobil mechanicky a necakal som to od dellka :) Len raz pozeram ze nejaky mam spinavy ten okraj ale to nebolo spinave ale uz chytene.

Zoberu mi "takuto blbost" na reklamacii? lebo chodit s novym notebookom a uz s takym scuchanym ma velmi nebavi :D (dost to na svetle vidiet)

pripadne ak sa da nejako jednoducho aby som si sam pochromoval tu malu cast, co asi pochybujem ze sa bude dat kedze sa mi zda ze to je dost zlozity proces :)

Diks

Napsal: 09 dub 2012 22:04
od swarm
Neni to náhodou v místech kontaktu s rukou? Pokud ano, bude to pravděpodobně reakce laciného pochromování plastu na agresivní pot.

Napsal: 10 dub 2012 21:37
od Patto.SK
ano je to presne v oblasti kde sa opiera ruka pri praci s touchpadom

Napsal: 12 dub 2012 17:18
od Patto.SK
da sa s tym nieco robit alebo uznaju mi to ako reklamaciu?

Napsal: 17 dub 2012 19:18
od Michal27
Ja bych jim zavolal, ze neco v notebooku nefunguje, co se blbe diagnostikuje a co je soucasti sasi. Aby vymena znamenala vymenu celeho dilu. Napr. pri nefunkcnosti touchpadu se u starsich modelu menilo cele sasi.

Napsal: 29 dub 2012 14:57
od Patto.SK
chapem ... len som sa chcel opytat, ci je to normalne taketo veci reklamovat ... ci nepride chlapik ku mne domov a povie mi, ze mu mam preplatit cestu :D ... s notebookmi od dellu a servisom este nemam velmi skusenosti, preto som sem radsej napisal

Napsal: 02 kvě 2012 11:56
od Michal27
To se neboj, nepojedou ten den jen za tebou a ty jako uzivatel nemuzes dopredu vedet, ci je vyjezd zbytecny nebo ne. To musi posoudit na telefonni lince a kdyz uz ti nekoho poslou, vyjezd plati Dell.

Napsal: 04 čer 2012 11:33
od Patto.SK
tak konecne som mal torsku casu na to ... zavolal som do dell servisu .... na dalsi den dosiel chlapik ... vymenil listu a mam novu .... spokojnost s dell servisom :)