Dell XPS 15z pochromovanie

notebooky DELL (Precision, Latitude, Inspiron) a vše kolem nich
Patto.SK

Dell XPS 15z pochromovanie

Příspěvekod Patto.SK » 09 dub 2012 21:24

Zdravim, trosku hlupost ale predsa

Pred cca 3 mesiacmi som si kupil novy Dell XPS 15z a teraz sa mi stala taka vec, ze sa mi "zosuchal" pochromovy okraj notebooku (vid obr. http://i44.tinypic.com/f1idjn.jpg ) a vyzera to dost skaredo na novy notebook.

Nechapem ako sa mi to mohlo zodrat lebo som nic s nim nerobil mechanicky a necakal som to od dellka :) Len raz pozeram ze nejaky mam spinavy ten okraj ale to nebolo spinave ale uz chytene.

Zoberu mi "takuto blbost" na reklamacii? lebo chodit s novym notebookom a uz s takym scuchanym ma velmi nebavi :D (dost to na svetle vidiet)

pripadne ak sa da nejako jednoducho aby som si sam pochromoval tu malu cast, co asi pochybujem ze sa bude dat kedze sa mi zda ze to je dost zlozity proces :)

Diks
Naposledy upravil(a) Patto.SK dne 10 dub 2012 21:45, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8843
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 09 dub 2012 22:04

Neni to náhodou v místech kontaktu s rukou? Pokud ano, bude to pravděpodobně reakce laciného pochromování plastu na agresivní pot.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
15,6" Acer Aspire V15 Nitro (i7 QC, 16GB RAM, 2xSSD, GTX860M), 14" ThinkPad T400 (Core2 T9900, 8GB RAM, 300GB SSD), 14" HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe)

Patto.SK

Příspěvekod Patto.SK » 10 dub 2012 21:37

ano je to presne v oblasti kde sa opiera ruka pri praci s touchpadom

Patto.SK

Příspěvekod Patto.SK » 12 dub 2012 17:18

da sa s tym nieco robit alebo uznaju mi to ako reklamaciu?

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 17 dub 2012 19:18

Ja bych jim zavolal, ze neco v notebooku nefunguje, co se blbe diagnostikuje a co je soucasti sasi. Aby vymena znamenala vymenu celeho dilu. Napr. pri nefunkcnosti touchpadu se u starsich modelu menilo cele sasi.
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

Patto.SK

Příspěvekod Patto.SK » 29 dub 2012 14:57

chapem ... len som sa chcel opytat, ci je to normalne taketo veci reklamovat ... ci nepride chlapik ku mne domov a povie mi, ze mu mam preplatit cestu :D ... s notebookmi od dellu a servisom este nemam velmi skusenosti, preto som sem radsej napisal

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 02 kvě 2012 11:56

To se neboj, nepojedou ten den jen za tebou a ty jako uzivatel nemuzes dopredu vedet, ci je vyjezd zbytecny nebo ne. To musi posoudit na telefonni lince a kdyz uz ti nekoho poslou, vyjezd plati Dell.
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

Patto.SK

Příspěvekod Patto.SK » 04 čer 2012 11:33

tak konecne som mal torsku casu na to ... zavolal som do dell servisu .... na dalsi den dosiel chlapik ... vymenil listu a mam novu .... spokojnost s dell servisom :)


Zpět na „notebooky DELL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host