Alienware M11x - rozhýbaný displej

notebooky DELL (Precision, Latitude, Inspiron) a vše kolem nich
slahy

Alienware M11x - rozhýbaný displej

Příspěvekod slahy » 02 lis 2010 14:04

Zdravím všechny,
asi před půl rokem jsem si zakoupil notebook Alienware M11x. Byl jsem přesvědčený o top kvalitě produktu, ale teď si nejsem 100% jistý. Zhruba po dvou měsících užívání, se jakoby unavily klouby displeje. Nyní stačí vzít notebook do rukou a celý displej se kýve. Při pohledu zhora asi tři centimetry mimo mnou určený úhel otevření. Působí to děsně, když s ním šoupnete po stole a celé výko se začne "giglat" :? Zajímalo by mě, jestli se někdo už s něčím takovým setkal. Nemám představu, kolik uživatelů Alienware se zde může nacházet.

Budu rád, za každý názor, nebo postřeh. Díky.

SLaHy

Uživatelský avatar
Chlebovnik
guru
Příspěvky: 3610
Registrován: 30 bře 2008 19:20
Bydliště: K-Vary / Brno

Příspěvekod Chlebovnik » 02 lis 2010 14:24

Tak to je relativně běžná vlastnost kloubů u některých notebooků, ale ne po půl roce. Doporučuji samozřejmě reklamaci, kdy ti klouby vymění.

Pravděpodobně se to ale bude po čase opakovat.
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p

slahy

Příspěvekod slahy » 02 lis 2010 14:36

Chlebovnik píše:Tak to je relativně běžná vlastnost kloubů u některých notebooků, ale ne po půl roce. Doporučuji samozřejmě reklamaci, kdy ti klouby vymění.

Pravděpodobně se to ale bude po čase opakovat.


Díky za názor. Ujistil jsi mě v tom, že bych k reklamaci měl přistoupit. Už mi prošlo pod rukama pár notebooků a třeba můj 3 roky starý HP 610b je ve víku stále krásně pevný.
A zrovna u výrobku Dell mě to docela nemile překvapilo. I Acer byl v tomhle ok, i když tam zase postupně odcházely jiné věci :)

mixo
občas něco napíše
Příspěvky: 96
Registrován: 22 kvě 2006 14:38

Příspěvekod mixo » 08 lis 2010 15:04

nieco podobne v anglictine sa pise aj tu na forum.notebookreview.com/alienware-m11x

pripadne videa na youtube

kazdopadne reklamuj

slahy

Příspěvekod slahy » 16 lis 2010 07:02

mixo píše:nieco podobne v anglictine sa pise aj tu na forum.notebookreview.com/alienware-m11x

pripadne videa na youtube

kazdopadne reklamuj


Ahoj,
díky za ty odkazy. Bál jsem se, že jsem měl zrovna smůlu a narazil na vadný kus. Teď už vidím, že chybu udělali konstruktéři DELLU. Uvidím jak dopadne reklamace, kdyžtak se pak podělím :)

mixo
občas něco napíše
Příspěvky: 96
Registrován: 22 kvě 2006 14:38

Příspěvekod mixo » 23 lis 2010 10:42

no veru podel sa :) rozmyslam o tejto malej hernej masinke

slahy

Příspěvekod slahy » 01 pro 2010 06:44

Takže včera jsem to dal do pohybu. Zavolal jsem na linku DELL, kde si mě převzal záznamník. Po vymačkání asi 3 čísel a 5 minutovém čekání, jsem byl přepojen na živého pracovníka. Ten si nechal nadiktovat výrobní číslo notebooku, jméno a telefonní číslo. Následně jsem byl přepojen na to člověka, který má tyhle mašinky na starost. Ozval se příjemně znějící slovák, který se zeptal na problém, poprosil o nafocení problému a nechal si poslat fotky na email. To bylo asi kolem 10:00. Za nějaké dvě hodiny mi volalo divné číslo, které jsem nevzal. O chvilku později přišel email od něj, že mi byla schválena bezplatná servisní výměna celého víka. A že mi volal a nevzal jsem to, takže do 16:30 bych se měl ozvat abychom se domluvili na adrese, kde proběhne servisní zásah. Na to číslo ze kterého volal, se nešlo zpětně dovolat, takže jsem odpověděl emailem. Za pár minut mi volal znovu a napsal si adresu. Pokud prý bude mít technik náhradní díl na skladě, což by neměl být problém, tak mi dnes dopoledne bude volat a rovnou provede opravu. Popřál mi hezký den a v případě jakéhokoliv problému (i s technikem :) ) mám okamžitě volat a vyřeší to.

Takže doposud jsem velmi spokojen a mile překvapen. Uvidíme jak to dopadne dnes s technikem, ale zatím dávám palec nahoru servisu DELL 8)

slahy

Příspěvekod slahy » 01 pro 2010 10:35

Oprava dokončena !

Techni zavolal dnes asi hodinu předem. Dojel téměř v čas, který řekl do telefonu. Sednul, rozmontoval notebook, vyměnil display. Nastal menší zádrhel, protože notebook se nerozjel. Takže ho znovu celý trpělivě rozmontoval, našel jeden kontakt, který nebyl připojený a napodruhé už to bylo v pořádku. Celá oprava tedy trvala asi 45min a notebook mám zas jak nový.

V dnešní době je to parádní pocit, když něco funguje takhle dobře a ještě za to nic nechtějí, samozřejmě v uvozovkách :)


Zpět na „notebooky DELL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů