Macbook Pro 13'' v nízké konfiguraci

notebooky Apple (iBook, PowerBook, MacBook Pro) a vše kolem nich
petros66
občas něco napíše
Příspěvky: 27
Registrován: 01 dub 2007 10:14

Macbook Pro 13'' v nízké konfiguraci

Příspěvekod petros66 » 04 srp 2009 22:30

Zdravím!

Chystám se pořídit nový ntb. Můj současný je FJS AMilo Pi1536. Nenávidím ho. Přehřívá se, v létě se někdy vypíná, na baterie vydrží max hodinu a je zpomalený. Za to ale můžu asi poděkovat Vistě - nejstrašnějšímu vynálezu hned po atomové bombě. K Voknům jsem si vypěstoval obrovský odpor a myslím že ani vychvalovaný Win7 mě nezlomí.

Právě proto pokukuju po Macbooku. Láká mě svižnost, hliník, výdrž na baterii a vůbec všechny známé výhody Applu. Jen si nejsem jistý, jestli se vyplatí pořizovat Apple i v nízké konfiguraci - jsem student - běžný uživatel kancelářských aplikací (Office bych chtěl od Microsoftu, jediná výjimka), Internetu, filmový divák. Semtam nějaký to hraní ve Photoshopu (předpokládám že Apple má k tomuhle vlastní alternativu).

Tak mě zaujal Macbook Pro 13'', 2,26 GHz (2GM RAM, disk 160GB; cena na apple.cz 31 913Kč).

Vím, že bych si dost připlatil za značku, proto bych ho chtěl zkusit sehnat třeba z USA přes někoho, kdo by tam měl cestu, nebo si pro něj zajet do UK.

Shrnutí - má význam kupovat Macbook s nejnižší výbavou? Kde se dá kromě USA sehnat zalevno?

Díky za rady!

petros66
občas něco napíše
Příspěvky: 27
Registrován: 01 dub 2007 10:14

Příspěvekod petros66 » 04 srp 2009 22:35

ještě dodám, že kromě toho MB Pro jsem uvažoval o Dellu Vostro 1310.

http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=66607

B_Tight
občas něco napíše
Příspěvky: 89
Registrován: 17 kvě 2007 20:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod B_Tight » 05 srp 2009 09:49