Napsal: 17 led 2016 18:21
Máš pravdu. Důvodová zpráva je takový lidský okec a místo slova kancelář by tam mohla být garáž, ale je to příklad, tak jen ta kancelář. Každopádně tohle téma je opravdu složité.
Viz tento článek, kde vlastně jednoznačný závěr není. Některá fakta v článku mi ale optimismus výrazně oslabují.
http://business.center.cz/business/prav ... telem.aspx
Update: Spotřebitel má dvě definice. OZ § 419 a ta zde probíraná podle 104/1995 Sb. Druhá je přesnější a měla by mít přednost, tak tomu rozumím z článku výše. No je to mumuland tohle.
Update: Je s podivem, že i obchod jako Alza cituje v Reklamačním řádu neplátné znění zákona. IV. Vyřízení reklamace 1. Kupující - spotřebitel. Chybně cituje původní 634/1992 Sb. § 2 odst. 1 písm. a) místo 104/1995 Sb.
Viz tento článek, kde vlastně jednoznačný závěr není. Některá fakta v článku mi ale optimismus výrazně oslabují.
http://business.center.cz/business/prav ... telem.aspx
Update: Spotřebitel má dvě definice. OZ § 419 a ta zde probíraná podle 104/1995 Sb. Druhá je přesnější a měla by mít přednost, tak tomu rozumím z článku výše. No je to mumuland tohle.
Update: Je s podivem, že i obchod jako Alza cituje v Reklamačním řádu neplátné znění zákona. IV. Vyřízení reklamace 1. Kupující - spotřebitel. Chybně cituje původní 634/1992 Sb. § 2 odst. 1 písm. a) místo 104/1995 Sb.