Stránka 1 z 1

Napsal: 08 led 2013 19:11
od asusmaniac
Díky, pak mě ještě napadlo, že softcom mi padl před delší dobou do oka, protože se chvástal tím, že má vše nejlevnější a pokud najde někdo levnější věc, tak ji dostane za tu levnější cenu + nějaká sleva, tak jsem to tedy zkusil :)

Napsal: 08 led 2013 20:53
od zivan
Pokud budes chtit to SSD i po skonceni zakonne dvoulete zaruky reklamovat u prodejce a neposilat Intelu, tak si zkus projit obchodni podminky Softcomu :)

Napsal: 08 led 2013 22:58
od asusmaniac
nějak jsem to tam nenašel, pouze, že můžu reklamovat vadné zboží v softcomu i když má svůj autorizovaný servis, ale že reklamace u autorizovaného servisu má své výhody. Zkus sem prosím postnout výtah, co konkrétně máš na mysli. Díky

Napsal: 08 led 2013 23:57
od zivan
Moje chyba, je to v reklamacnim radu, bod 2.2
Podmínky pro uplatnění vad zboží v době rozšířené záruky :
- prodávající je povinen vyřídit reklamaci vady do 90 dnů od převzetí reklamovaného zboží
- zákazník je povinen zboží k reklamaci v době rozšířené záruky dodat kompletní, nepoškozené, a to včetně původního obalu, jinak takové zboží nemusí být k reklamaci přijato
- reklamace v rámci rozšířené záruky může být vyřízena opravou, certifikovanou opravou, případně výměnou za stejné, popřípadě kvalitativněji lepší zboží. Není-li oprava či výměna zboží možná, může prodávající poskytnout zákazníkovi slevu z kupní ceny či může zákazník od smlouvy odstoupit. Způsob vyřízení reklamace je zcela závislý na vůli dodavatele.
- po řádném vyřízení reklamace v době rozšířené záruky se záruční doba již neprodlužuje ani se neposkytuje záruka nová

Napsal: 09 led 2013 06:02
od asusmaniac
Týjo, díky moc, koupím to v Alfě .. "Způsob vyřízení reklamace je zcela závislý na vůli dodavatele." .. a těch 90dní taky krása..

Napsal: 09 led 2013 10:44
od wern_er
Protože jde o rozšířenou záruku - což je prostě forma pojištění, kterou si při koupi připláciš stanovenou částkou - dnes to nabízí většina větších eshopů. Rozšířená záruka není zákonem stanovená, ale jde o formu pojištění za smluvních podmínek dohodnutých mezi tebou a prodávajícím ... klasická záruka se samozřejmě bude řídit zákonem - v případě, že nekupuješ na IČ, tak jsi ve výrazné výhodě a zákonem dostatečně chráněn ...

Napsal: 09 led 2013 11:00
od zivan
Jasne, je to zaruka navic, ale pokud ma jeden eshop v podminkach vetu, ze musis dodat i puvodni obal, neposkozene (odreny kryt?) a kompletni (veskere prislusenstvi, manualy?), jinak ti zbozi nemusi vzit, tak si to radeji koupim tam, kde takovehle podminky nemaji.

Napsal: 09 led 2013 12:01
od Python.P
nemůžou jít proti zákonům, ale už dost OT

Napsal: 09 led 2013 16:03
od wern_er
2 zivan: Protože jiný eshop nenabízí rozšířenou záruku - pak je ta logika výběru trochu více než zvrhlá :) ale samozřejmě je to jen na tobě, jen nemystifikuj se záručními podmínkami, to jsou v podstatě pojistné podmínky a s nimi souhlasíš při využití dané služby, která je samozřejmě navíc zpoplatněná (můžeš si zkusit dohodnout podmínky jiné, pochybuji o úspěchu). Jinak je mi úplně jedno kde si to koupíš, s žádným obchodem nemám nic společného ... jen je zbytečné vyvolávat paniku a nepravdou někoho poškozovat a mást ...

Napsal: 09 led 2013 17:16
od zivan
On uz se nekdo najde, kdo to OT oddeli, diky :)

wern_er: Urcite pises o tom samem? Na SSD intel 520 dava primo intel 5 let zaruku. Vetsina eshopu ma u nej taky uvedenu zaruku 5 let. Zakon chrani v prvnich dvou letech, v dalsich letech je to na dohode. Myslim, ze jen v pripade, kdy v obch. podminkach/reklamacnim radu nic o rozsirene zaruce neni, tak plati stale podminky z obc. zakoniku. Takze ty 3 roky navic uz si muze prodejce upravovat v neprospech zakaznika. Dokoupeni pojisteni s nazvem "zaruka" za nejaky poplatek je neco jineho.

Netvrdim, ze Softcom kazdeho s reklamaci nad 2 roky vyhodi s poukazem na nejakou prkotinu...ale muze to udelat. Ja tam jedno SSD reklamoval a neslo o bezproblemovou vec.