Záruka notebooku

Obecná témata, která přímo nezapadají do výše uvedených kategorií.
Massa

Záruka notebooku

Příspěvekod Massa » 05 led 2013 13:03

Zdravim, jak to bývá s reklamací notebooků? Reklamují se u e-shopu, kde jsem ho zakoupil?
Jde mi o to, že sem si chtěl koupit noťas u CZC jen proto, že mají pobočku kousek od mého bydliště, takže v případě různých problémů bych nemusel cestovat nikam daleko. Tak jestli je tato moje úvaha správná :D abych pak nebyl překvapený, že reklamaci stejně musim vyřizovat někde uplně jinde ,než kde jsem notebook koupil.

Díky

roman2277
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10670
Registrován: 30 dub 2008 10:22
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvekod roman2277 » 05 led 2013 13:13

Buď u prodejce nebo u výrobce.
Lenovo Legion 9,Lenovo Legion Slim 7,Ipad PRO M1,Naim Uniti Atom,Dali Epicon 6,LG OLED TV
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3

Gerchan
občas něco napíše
Příspěvky: 88
Registrován: 02 pro 2011 21:59

Příspěvekod Gerchan » 05 led 2013 14:19

Ono je v podstatě úplně jedno kde to koupíš, prodejce nemá se zárukou nic společného, vše se posílá výrobci, který reklamaci vyřizuje, obecně je rychlejší reklamované zboží zasílat přímo do servisu, protože prodejce udělá to samé ale např. s 1. denním zpožděním.

Vojťas
píše často
Příspěvky: 460
Registrován: 20 zář 2006 11:20
Bydliště: kousek od Prahy

Příspěvekod Vojťas » 06 led 2013 07:23

Nikoli. Se zárukou má prodejce společného hodně, protože odpovědnost za vady má on. S ním uzavíráš kupní smlouvu, ne s výrobcem; reklamuješ u něj, ne u výrobce; peníze ti případně vrací on, nikoli výrobce.
Pokud je prováděním záručních oprav pověřena třetí osoba (např. servisní střediska toho kterého výrobce), pak reklamaci vyřizuješ přímo tam.
Fujitsu Lifebook S751

roman2277
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10670
Registrován: 30 dub 2008 10:22
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvekod roman2277 » 06 led 2013 09:33

To sice ano,ale prakticky každý výrobce má smluvní servis.Takže zákazník má stále dvě možnosti reklamace.Ovšem odstoupení od kupní smlouvy nese na bedrech samozřejmě prodejce.
Lenovo Legion 9,Lenovo Legion Slim 7,Ipad PRO M1,Naim Uniti Atom,Dali Epicon 6,LG OLED TV
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3

milbrok
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 06 led 2013 16:50
Bydliště: Praha

Také mám notebook od Czc

Příspěvekod milbrok » 06 led 2013 21:55

Reklamovat můžete klidně u prodejce, jinak CZC uvádí i servisní centrum pro danou značku, pokud byste měli např. přikoupenou prodlouženou záruku (pojistku) nebo potřebovali pozáruční servis. Jinak i samotní výrobci notebooků mají smluvní autorizované servisy v Čr, kde lze uplatnit záruční i pozáruční servis. V případě, že nastane potřeba notebook servisovat v záruční době, doporučuji se nejprve obrátit na prodejce, jelikož v případě opakovaných problémů by zřejmě bylo snazší odstoupení od smlouvy. Dále viz současná právní úprava občanského nebo obchodního zákoníku podle kterého byl produkt zakoupen.


Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů