Reklamace Lenovo T410

Obecná témata, která přímo nezapadají do výše uvedených kategorií.
alfah4ns
stálý uživatel
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 19 čer 2012 16:01

T má standartně tříletou záruku na HW.
Ale i tak mám pocit, že vracní zboží při X závadách je jen v prvních dvou letech dle občasného zákoníku.

Co by ty firm ypak dělaly, když skoro každej vyšší business model jde prodloužit na 5let... A tam už by se ty závady nasbíraly velice snadno...
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

Uživatelský avatar
Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7521
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 19 čer 2012 16:19

Target4U píše:Vsak rikam, ze mam prodlouzenou 3letou zaruku. To se snad vztahuje i na vraceni penez nebo ne?

3 roky je zakladna zaruka pre T410, nie predlzena. a ziadna zaruka Lenova (a pokial viem ani ineho vyrobcu) neposkytuje moznost vratenia penazi (resp. moznost odstupenia od kupnej zmluvy). to poskytuje len zakon na ochranu spotrebitela a ten plati 2 roky od kupy + cas co bol notebook v servise. Lenovo ti v 3. roku zaruky notebook zarucne opravi ale na vratenie penazi po 3. alebo 4. zavade uz nemas narok.
Predator 15, T410, MBP 13 Early 2015, iPad Air, Kindle Fire HD 8, Nexus 7

jarkov1

Příspěvekod jarkov1 » 19 čer 2012 20:04

Vopred sa ospravedlňujem za off topic, ale nedá mi to...

Ako je možné, že na Thinkpade sa vyskytujú rôzne závady a to aj po 4 reklamáciách ? Je to spôsobené zaobchádzaním ?
S Thinkpadmi mám skúsenosť, že slúžia roky bez chyby.

Target4U

Příspěvekod Target4U » 19 čer 2012 21:16

ghost: no to je docela spatna zprava :(

jarkov1: prvni vadne pixely na displeji, pak vadny VGA port (zrejme uvolneny, sel do modra), prehrivani a ted se vyskytly bile fleky za displejem :( v servise mi dali novy displej, ale ten je jeste horsi nez ten predtim...jakoby prekryty folii...absolutne neostry obraz, takovy velice jemny sum...des a hruza

Uživatelský avatar
Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7521
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 19 čer 2012 21:18

jarkov1: kazdy model notebooku od Aceru po Toshibu sa ti moze pokazit. preto su dolezite zaruka a servis.
Predator 15, T410, MBP 13 Early 2015, iPad Air, Kindle Fire HD 8, Nexus 7

Target4U

Příspěvekod Target4U » 20 čer 2012 15:18

psal jsem dnes na info@lenovo.cz a oni, ze jim mam zaslat veskere servisni dokumenty a dokument o koupi. Ze to budou resit oni sami, tak jsem zvedavy, jak se vyjadri.

Target4U

Příspěvekod Target4U » 08 črc 2012 18:49

ahoj, tak po delší době opět píšu. Stalo se k téhle věci poměrně dost, takže popořadě.

Po diskuzi tady, jsem se rozhodl zavolat do servisu a tam mi tvrdili, že potřebuju 5 různých závad po době 3 let. OK. To jsem dokázal pochopit. Pak se mi po 3 týdnech ozvali mailem z ochrany spotřebitelů, kde se vyjádřili takto, cituji:

"Dobrý den, pane XXX,

odpovídám na Váš dotaz:

Dobrý den,

mám notebook, ke kterému jsem zakoupil prodlouženou záruku na celkem
3 roky. Postupně se mi vyskytují různé závady, které jsem postupně
úspěšně reklamoval v servisu. Celkem už mám 4 různé vady. Od jakého
počtu těchto vad můžu odstoupit od smlouvy a chtít navrácení peněz
od obchodníka? A nebude problém s tou 3letou zárukou? Nechtěl bych,
aby mi obchodník řekl, že se vrácení peněz vztahuje pouze na dva
roky (notebook mám déle než 2 roky). Díky.

S pozdravem XXX

Pokud máte v záručním listě napsanou prodlouženou záruku, tak platí
samozřejmě prodloužená záruka, vždy platí to co jste si sjednali při
podpisu kupní smlovy. Odstoupení od kupní smlouvy je možné pokud
máte 3 stejné vady nebo 4 rozdílné. Zakotveno v zákoně to není, ale
3stejné vady je judikát Nejvyššího soudu a 4 rozdílné se celkem často
používá, jako důvod odstoupení od kupní smlouvy. Kdyby došlo k
soudnímu sporu, tak by tato tvrzení měla pravděpodobně projít. Ovšem
pevně věří, že k soudu nedojde a Vy se rozumně s prodávajícím domluvíte.


S pozdravem
Bc. Zdeňka Zemanová
odborný právní poradce SOS JmK
zemanova@asociace-sos.cz
"

Tohle jsem obratem poslal svému obchodníkovi spolu s nafocenými fakturami a servisní dokumentací. Odepsal, že mi to teda veme, ať s notebookem přijdu. Cestoval jsem kvůli tomu z Ostravy do Brna, ale bylo mi jen řečeno, že se notebook bude zasílat výrobci a pokud bude reklamace uznána, tak že mi peníze pošlou zpět na účet. Prý to bude trvat 2-3 týdny. Zatím čekám 1,5 týdne, takže uvidíme.

Snad to nebylo moc dlouhé :)


Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti