Reklamace

Obecná témata, která přímo nezapadají do výše uvedených kategorií.
Python.P
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4172
Registrován: 07 bře 2009 19:56

Reklamace

Příspěvekod Python.P » 26 říj 2010 22:09

chtěl jsem se zeptat jak jestli nevíte jak je to s reklamacemi a vrácením peněz? budu zasílat notebook na 3. reklamaci a kdosi mě říkal že po 3. uznané reklamaci vracej peníze... tak jak to je :) :)
X301 - "WKS"
T42p - Old-school gaming machine... (not moded yet)
past: X220,T420,T400,X60,X31....

Rozmy
občas se tu ukáže
Příspěvky: 77
Registrován: 18 říj 2010 13:27
Bydliště: Kolín

it´s depend

Příspěvekod Rozmy » 26 říj 2010 22:39

Ano, při třetí reklamaci té samé vady je prodejce povinen vrátit peníze.
Ale bacha, často se vymlouvají, že se nejednalo o tu stejnou vadu.

CeCo

Příspěvekod CeCo » 26 říj 2010 22:47

1, Vratenie penazi plati len pri fyzickych osobach - nepodnikateloch. Ak si to kupoval na firmu, mas smolu.
2, Vratenie penazi je narokovatelne po 3 rovnakych alebo 4 roznych vadach (Rozmy, mas to zle zapamatane). A vsetky tieto vady musia byt podstatne, t.j. vyrazne znizovat funkcnost notebooku (teda nefunkcnost jedneho USB portu z 4 kludne moze byt uznane ako nepodstatna vada, kedze mas este 3 pouzitelne porty).
3, Vratenie penazi musis pozadovat jasne a zrozumitelne, kedze sa jedna o formu riesenia reklamacie. Akonahle by si to nespomenul, notas opravia, svoju zakonnu ulohu si splnia a na vratenie penazi v tom momente zanika narok. Tento narok na vratenie musis deklarovat jasne uz pri zadavani reklamacie.

C

alfah4ns
stálý uživatel
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 26 říj 2010 22:47

třetí stejná / čtvrtá různá, pouze pro FO (ne na ičo)

btw. ne PO reklamaci, ale PŘI reklamaci.
Musíš o to požádat už při vyřizování reklamace, ne až po ní. Jinak máš smůlu, bacha na to.
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

Python.P
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4172
Registrován: 07 bře 2009 19:56

Příspěvekod Python.P » 26 říj 2010 23:47

vyreklamovaly mě, špatnej HDD, špatnou klávesnici a vadný LCD v 1. reklamaci a 2. byla kvůli adaptéru takže celkem snižovali funkčnost notebooku , ale problém asi je že jsem to reklamoval přímo u Aceru a né v obchodě kde jsem to kupoval...
X301 - "WKS"

T42p - Old-school gaming machine... (not moded yet)

past: X220,T420,T400,X60,X31....

alfah4ns
stálý uživatel
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 27 říj 2010 01:31

to nevadí, vždyť máš protokoly ze servisu, ne?
kazdy velky byk byl jednou tele

Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

Python.P
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4172
Registrován: 07 bře 2009 19:56

Příspěvekod Python.P » 27 říj 2010 08:57

jasný ale aby s tím prodejce neměl problém že jsem ho obešel :) takže teoreticky když ho teď půjdu reklamovat tak už můžu žádat vrácení penět :)
X301 - "WKS"

T42p - Old-school gaming machine... (not moded yet)

past: X220,T420,T400,X60,X31....

Vojťas
zběhlý návštěvník
Příspěvky: 460
Registrován: 20 zář 2006 11:20
Bydliště: kousek od Prahy

Příspěvekod Vojťas » 27 říj 2010 09:28

Peníze ti nebude vracet Acer, ale prodejce, tys to nekupoval od Aceru ČR. IMHO to bude podobné jako u neopravitelné vady: do reklamace to pošli s tím, že se jedná o 3. reklamaci téže vady (nebo 4. obecně) a že požaduješ vrácení peněz. Servis by ti měl poslat zpátky vyjádření v tom smyslu, že to uznává (pokud to uzná) a notebook si nechá. S tímhle papírem půjdeš k prodejci a ten by ti měl vrátit peníze. Následně si to prodejce dořeší s Acerem.
Fujitsu Lifebook S751

Python.P
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4172
Registrován: 07 bře 2009 19:56

Příspěvekod Python.P » 27 říj 2010 09:36

jasný vím že mě nebude prachy vracet Acer já se jen ptám jestli nevadí že jsem to reklamoval u Aceru :), jinak děkuji za rady, jen si někde zazálohuju data a půjdu to zkusit :)
X301 - "WKS"

T42p - Old-school gaming machine... (not moded yet)

past: X220,T420,T400,X60,X31....

Python.P
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4172
Registrován: 07 bře 2009 19:56

Příspěvekod Python.P » 27 říj 2010 09:38

teď tu vystává jeden blbej dotaz, ale víme jak to u nás v čr chodí :) co když si servis nechá NB a dá mě lejstro o tom že by mě měl prodejce vrátit peníze, ale prodejce mě lejstro neuzná a já budu v prd** jak baťa s dřevákama...
X301 - "WKS"

T42p - Old-school gaming machine... (not moded yet)

past: X220,T420,T400,X60,X31....

Vojťas
zběhlý návštěvník
Příspěvky: 460
Registrován: 20 zář 2006 11:20
Bydliště: kousek od Prahy

Příspěvekod Vojťas » 27 říj 2010 09:54

Totéž, jako kdybys to reklamoval přímo u prodejce a on ti evidentně oprávněnou reklamaci odmítl uznat - ČOI a podobné.
Fujitsu Lifebook S751

Solitary
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3046
Registrován: 28 čer 2007 13:19

Příspěvekod Solitary » 28 říj 2010 18:49

Na reklamace uz tu mame vlastni tema http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=18306


Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti