Reklamace v servisu

Obecná témata, která přímo nezapadají do výše uvedených kategorií.
Malagar
občas něco napíše
Příspěvky: 16
Registrován: 07 bře 2010 14:04

Reklamace v servisu

Příspěvekod Malagar » 19 srp 2010 10:41

Dobrý den,

rád bych se zeptal, jak je to s reklamací přímo v servisu a následným vrácením peněz při 3x stejné vadě (popř 4x jiné). Objednával jsem notebook z czc.cz a na hotline mi bylo sděleno, že pokud reklamuji přímo v servisu můžou pak být s vrácením peněz problémy. Jak to opravdu je?

Děkuji za odpověd

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 19 srp 2010 12:57

Tipnul bych, ze nejcastejsi problem bude v tom, ze zakaznik odnese notebook do servisu, tam nerekne nic o vraceni penez a servis notebook opravi. A pak jde s opravenym notebookem k prodejci a chce vratit penize. Samozrejme ma smulu, protoze ma pravo na opravu nebo vraceni penez, ne oboji.

Z hlavy me ted napada jeste jeden problem, kdy prodejce uvede, ze se ma reklamace vzdy provadet u nej nebo uvede jeden konkretni servis a zakaznik ho odnese na opravu do jineho znackoveho. Tam mu ho bez problemu opravi, ale prodejce by se asi mohl kroutit :(
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

Solitary
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3046
Registrován: 28 čer 2007 13:19

Příspěvekod Solitary » 22 srp 2010 22:47

O reklamacich tu jiz mame vytvorene pekne vlakno, veskere dotazy lze smerovat tam http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=18306


Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů