Stránka 3 z 3

3 reklamace

Napsal: 20 říj 2012 00:46
od Enil
Zdravim, plánuju poslat notebook na 3 reklamaci kvůli přehřívání a vypínání a chtěl bych vrátit peníze. Upřímě zatim jsem to nikdy neřešil takže si nejsem úplně jistej co a jak. Eshop má prodejnu pouze v Praze, která je pro mě docela z ruky takže osobní předání by bylo hodně složitý. Dosavadní reklamace jsem prováděl přes kurýra Aceru tak mě napadlo jestli by to nešlo nějak rovnou vyřešit přes servis nebo to poslat opět přes kurýra do servisu s tim že bych někde uvedl, nebo se domluvil s eshopem, že požaduji vrácení peněz a pak bych notebook i s 3 protokoly o opravě poslal poštou do eshopu. Děkuji všem za rady :)

Reklamace záruční výměny po záruce??

Napsal: 03 pro 2013 14:06
od kuduk
Zdravím,
Loni mi v záruční době vyměnily v autorizovaném servisu HDD na noťasu - oprava v rámci záruky.
2-letá záruka na NTB mi skončila a ejhle, ten loni vyměněný HDD odešel (po 11měsících)
Otázka zní:
- Mám právo na bezplatnou výměnu harddisku za nový vrámci 2-leté záruky harddisku?
Nebo
- Nemám právo na bezplatnou výměnu protože mi již uplynula záruční doba na NTB a zmíněná výměna HDD byla vlastně jen záruční oprava a na záruční opravu se žádná 2-letá záruka nevztahuje?

Možná tu někdo něco podobného již řešil, ale nezahlíd sem to.
Dík za pomoc

Napsal: 03 pro 2013 15:03
od orgasmic
Nejlepe udelas, kdyz zavolas na linku vyrobce notebooku.
Dle zakona se vztahuje zaruka na vymenene zbozi, akorat si nepamatuji, jestli je to 6 nebo 12 mesicu.
Jak dlouho je notebook po zaruce?
Zaruka se prodluzuje o dobu, co byl notebook v servisu.

Napsal: 03 pro 2013 18:53
od Damianus
Je mi lito, ale již nemáš nárok na záruční opravu.

Napsal: 04 pro 2013 10:13
od kuduk
hmmm,
Zarucni opravu nechci. Stačilo by, kdyby mi vyměnily disk jež odešel do roka od jeho výměny. Chápu že jde o slovíčkaření a někde, asi v zákoně to bude jasně napsaný.
Jinak notas je 3/4roku po záruce, takže mi nepomůže ani to že se záruka protáhla o 1měsíc, co byl NTB v opravě.
Linku výrobce (jde o HP) jak radi orgasmic jsem nikde nenašel - na českých stránkách Hewlet-Packardu nic není a odkaz na forum uzivatelu maj nefunkční. Toz kdyby jste nekdo vedel kam se zeptat.....
(z COIky mi neodpověděli a v autorizovaným servisu mě poslali k šípku)

Napsal: 04 pro 2013 10:30
od swarm
Kdyby ti vyměnili celý notebook, tak by ti běžela nová záruka, takhle je to jen komponenta, kde záruka běží jen s tou, co je k notebooku (tj. do konce záruky notebooku), případně do 6 měsíců od provedení opravy.

Napsal: 04 pro 2013 12:42
od Zax19
Myslel jsem, že na vyměnený komponent platí úplná záruka 2 roky, ale asi se pletu.

Napsal: 04 pro 2013 12:47
od swarm
Mělo by to tak být, pokud je úplně nová, ale když začneš vrtat, do toho, co v rámci reklamace dostaneš do notebooku jako vyměněný díl, tak jde často o něco "refurbished"/"used". Pak je tam jen 6 měsíců záruka na opravu.

Napsal: 05 pro 2013 14:35
od kuduk
Právě jsem se vrátil ze servisu a vypadá to dobře - vymění mi HDD za nový
- skutečně mám tedy 2-letou záruku na díl vyměněný v rámci záruky(ikdyž již záruka skončila).
Bylo to tak, že mi to nedalo a zavolal jsem ještě do jiné pobočky autorizovaného servisu a tam mi řekli úplný opak než v té první pobočce.

Jen perlička nakonec:když jsem to tam zanesl, tak zjistily že v tom předávacím protokolu z lonska je sice napsáno, že byl vyměněn HDD, ale v seznamu použitého materiálu již nebyla napsána identifikace toho konkretniho osazeneho harddisku. Takze pry nejsou schopni zkontrolovat, jestli jsem jim v notasu nahodou nedonesl jiny rozbity hadr - coz me nemusi trápit, ale u nich asi nekdo nedostane premie ;-)