Projektor

Obecná témata, která přímo nezapadají do výše uvedených kategorií.
majki

Projektor

Příspěvekod majki » 04 pro 2006 09:18

V tomhle jsem dooost velky laik, tak mozna se nekdo najde a bude vedet :o).
Uvazuju, ze bych domu poridil platno a k tomu projektor. Hlavne ke sledovani koncertu a filmu z DVD, sem tam TV z DVB-T v notebooku. Pro zacatek pujde z nb vsecko, pozdeji bych dokoupil jeste nejaky multidvd rekorder. Jde mi o to, ze vubec netusim, jaky projektor (nejspis s 1024*768 nat., wide jsou cenou trochu jinde :( ) koupit a jake platno (bude zaveseno na zdi, predstavoval bych si tak minimalne 150x150). Jenze vseho je mooooc druhu. Navic netusim, jaky je rozdil mezi DLP a LCD projektorem...no jaj. Mate nekdo zkusenost? Chtel bych se celkove vlezt do cca. 35tisic. Je to realne nebo mam v hlave vzdusny zamky? :wink:

Dekuji.

Krevety
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2352
Registrován: 11 kvě 2006 21:10
Bydliště: † Ostrava †

Příspěvekod Krevety » 04 pro 2006 11:33

nevim, rekl bych ze projektor neni dobry moc na doma, chapu kdybys to chtel prenaset ale ...
no jinak k rozsliseni, nedosahuje to kvality vhodne na HD filmy :)
moje rada, za 35k bys sehnal docela solidni 40" LCD TV tak se nejprv podivej tam :)
Samsung 730U
(i5 3337U; 8GB RAM; Radeon HD 8570M; 480GB SSD; Win8.1 x64)

leon

Příspěvekod leon » 04 pro 2006 11:51

rozdil mezi LCD a DLP projektorem je ve vnitrni technice vytvareni obrazu ... nevim uplne presne podrobnosti, ale vim, ze DLP je novejsi a lepsi technologie ... LCD udajne casem ztraci barvy, ale DLP projektor ma delsi barevnou zivotnost ... snad to takhle staci, pripadne vic urcite najdes nekde na netu

majki

Příspěvekod majki » 04 pro 2006 11:53