Stránka 6 z 8

Napsal: 16 pro 2008 20:28
od Mukl
To je teda docela smutný. Kdeže je heslo: Náš zákazník, náš pán!? Asi v nenávratnu pryč

Napsal: 16 led 2009 09:01
od sla463
Softcom:
Nákup 14.1. Lenovo R61i ve 14:00 - notebook přišel další den ve stejnou dobu. Udělal jsem chybu v objednávce, na telefonu reagovali okamžitě. Ještě ten večer, 14.1, mne informovali o čísle ppl zásilky. Zatím jen pozitivní zkušenosti.

Napsal: 18 led 2009 09:35
od sirius1983
nemáte někdo zkušenosti s "přednostním servisem" který mironet nabízí k některým značkám? Konkrétně třeba k lenovu?

Napsal: 18 led 2009 13:20
od mates 257
tak já mám zkušenost s tak zvaným přednostním servisem - ne tedy na lenovo ale na jinou značku.
v podstatě žádný přednostní servis není. normálně to převezmou a posílají do servisu.
v případě že tam budeš mít nb víc jak 4 dny mají ti zapůjčit náhradní nb zdarma.
ale má zkušenost je taková,že jsem měl nb v servisu 3 týdny a za tu jejich
zápujčku chtěli zálohu 15000.- kč a půjčily ti starý křáp ,který měl hodnotu
max. 3000.-kč, měl jsem strach,že kdyby se ten jejich krám rozpadl,že mi tu vratnou zálohu nevrátí......ale naštěstí vydržel :D .

Napsal: 21 led 2009 09:23
od Piti
Máte někdo zkušenosti s obchodem SUNTECH www.suntech.cz ?

Mnou vyhlídnutý notebook HP EliteBook 8530p (FU455EA#AKB) tam mají jen za 25067 Kč, přitom nejnižší cenu tohoto modelu na netu jsem našel cca 29500 Kč a standardní cena se pohybuje v pásmu 32000-34000 Kč :shock: :shock: :shock:

Napsal: 21 led 2009 10:20
od Piti
Tak už tu cenu změnili, asi (určitě) měli chybu v systému. Stejně jsem si je ale nechal proklepnout u HP, tak jsem zvědavej co mi odpoví. :)

Napsal: 21 led 2009 14:03
od Piti
Tak mi právě přišla odpověď od HP, že společnost SUNTECH s.r.o. je autorizovaným partnerem HP.

Od HP má akreditaci ASP = HP Accredited Sales Professional: This designation indicates a partner with sales people who can professionally anticipate your IT needs and recommend the appropriate HP enterprise solution for your business requirements and opportunities, based on their extensive knowledge of HP products.

Napsal: 04 úno 2009 17:29
od bloudil12
Mate nekdo zkusenosti s ASUS.AS ?? Diky

Napsal: 19 úno 2009 17:35
od xxsml
Nemáte někdo zkušenosti s e-shopem Lucky Notebook http://lucky-notebook.cz ? Díky

Napsal: 19 úno 2009 18:17
od polo
Celkom by ma zaujimali skusenosti s lenovoonline.sk a pc-komponenty.sk

Alza.cz - naprosto nehorší internetový obchod

Napsal: 21 úno 2009 15:37
od xxsml
Na Alza.cz jsem si koupil na konci srpna notebook. Vyskytlo se něm několik závad. Notebook jsem 2x reklamoval v servisním středisku HP. Ani jednou problém nevyřešili, takže jsem 16.1. osobně odnesl notebook do Alzy spolu s odstoupením od smlouvy, kde jsem požadoval vrácení peněz. Reklamační technik mi sdělil, že peníze budu mít na účtu nejpozději do 14 dnů. Samozřejmě se tak nestalo, ale ze zákona mají na vyřízení 30 dnů. Ani po 30 dnech mi peníze neposlali a reklamace nebyla stále vyřízena. Volal jsem tedy 31. den na jejich infolinku a po 15 minutovém vyzvánění jsem se dovolal. Tento telefonát ale nic nevyřešil. Celý týden jsem je musel urgovat jak telefonicky (a nechtěli mi dát k telefonu ředitele péče služeb o zákazníka, až když jsem se pořádně rozčílil), tak e-mailem. Až pod hrozbou žaloby k soudu a podání podnětu k České obchodní inspekci mi konečně vystavili dobropis, ale stále se neměli k jeho proplacení. Proto jsem podnět na ČOI podal. Až po několika dalších mailech a telefonátech mi byly peníze konečně poslány na účet. Nákup na Alza.cz vzhledem k výše uvedeným problémům naprosto nedoporučuji.

Alza.cz je zatím naprosto nejhorší internetový obchod, kde jsem nakupoval. Se zákazníkem jednají jako s největším póvlem, "náš zákazník, náš pán" u nich zjevně neplatí. Zákon jim zdá se absolutně nic neříká, když nedoržují termín vyřízení reklamace. Nemožnost dovolat se na infolinku je naprosto fascinující a pokud máte štěstí a dovoláte se, operátor vám říká jen typické kecy a odmítá vám dát svého nadřízeného nebo kohokoli výše postaveného. Na maily odpovídají s 1-2 denním zpožděním nebo vůbec.

Nákup na Alza.cz vzhledem k výše uvedeným problémům naprosto nedoporučuji.

Napsal: 22 úno 2009 19:35
od CeCo
pc-komponenty.sk - EuroPC, mam pocit ze je za tym Hromada s jeho Athenas.
lenovoonline.sk - nova firma, ale isty zamestnanec dost casto pastoval linky na svoj shop po celom fore.

C

Napsal: 30 říj 2010 17:29
od Hors
Mironet - z jejich strany vše bez problému, reklamoval jsem několikrát (desktop).Bohužel to samý nemůžu říct o DPD,který se k těm věcem chovaj jak k odpadu a zničili mi při přepravě case.Vše se ale nakonec vyřídilo v pohodě.

Nemá někdo zkušenosti s lenovoshop.cz ?Děkuji

Napsal: 08 lis 2010 23:01
od Chlebovnik
Mironet - Objednával jsem Koss Porta Pro Anniversary Edition a náhradní molitany.

Druhý den dopoledne přišla SMSka, že je to na prodejně. Tak jsem tam zašel. Sluchátka pohoda, ale ty molitany! Mají se prodávat po šesti (3 páry, viz: http://www.amazon.com/Koss-PORT-REPLACE ... B000O2KIMO ) s tím, že cena se pohybuje mezi $5-7.

Týpek tam fláknul JEDEN pár molitanů!!! Bylo vidět, jak to ty kurvy ustřihly z toho originálního balení (na potvoru jsem dostal ten prostřední pár, takže humus ostříhaný nahoře i dole - jinak ta sluchátka a molitany jsem kupoval jako dárek, takže mě to nasralo dvojnásob).

No týpka co tam byl (tak 25 let) to nijak nevyvedlo z míry. Tak na něj chvíli vejrám, on si tam něco datluje do klávesnice a pak mi oznámí cenu. Začínám v klidu: "To prodáváte pouze 1 pár náhradních molitanů? Dle informací co jsem našel na internetu, by to měly být 3 páry."

Odpověď: "Hm." Což mě vytočilo ještě víc, tak jsem mu ukázal jak to maj nechutně a okatě ostříhaný a přelepenej nějakej svůj čárovej kód, a ať se podívá na Ebay apod., že tam se tenhle výrobek prodává za 6 dolarů, načež:

"No jó, v Americe. :lol: "

A já na to: "Ok, ale vy ty molitany prodáváte 3x tak draze a ještě v balení se kterým bylo jasně manipulováno."

"Hm."

"Jestli mi tedy neprodáte 3 páry náhradních molitanů v originálním a nepoškozeném balení za 140,-, budu nucen si vzít pouze ta sluchátka."

"Hm, ok." Něco tam nadatloval a odcházel jsem jen se sluchátky.

Jsou to kurvy, tohle mi přijde nechutný a dokážu si představit, že se najdou lidi, co prostě nic neřeknou a je mi z toho špatně.

Napsal: 08 lis 2010 23:52
od swarm
Chlebovnik: 95% lidí jim na to nic neřekne.